Ahad, November 03, 2013

The winner of Retro Night

Salam semua entry ni tk nak tulis banyak just nak bagitahu yang aku menang lagi untuk acara pakaian Retro....juara lagi you.

Walau pun aku ni di panggil 7Dragon  di kalangan ladiez tapi aku ni happening gak la nama je gemPak orang nya baik.....cewah naik lift tekan sendiri....

Aku sebenarnya tkde idea nk pakai apa malam tu just geledah my gubok then jumpa baju polkadot and dress tu so mix and match je la....

Rambut tu ekceli my staff yang punya coz hari tu aku gi office nampak gambar dorang pakai rambut tu so aku pinjam je la.....

Masa mula nak pakai rambut tu my hubby bising je coz malu orang duk pandang kami masa berhenti kat traffic light..oleh kerana namaku kan 7 Dragon so ada gua kisah ke orang pandang .....padahal dalam hati tu nerves hanya allah je yang tahu.

Masa sampai kat dewan tu acara dah mula ,tau-tau la kan mesti org dah penuh dewan so mengigil gak la kaki nak melangkah....nasib baik la aku terpaksa jaga meja pendaftaran so tak perlu masuk dewan dulu.....tapi masa tu juri ada at luar mereka kata apa lagi aku pose le maut kasi juri bagi markah tinggi...hehehe

Tiba-tiba mc lak panggil semua peserta pakaian retro untuk naik pentas wat catwalk....aduh kuar peluh jantan juga le tapi oleh kerana ku kan 7 Dragon ..ada gua kisah....bila naik pentas mc suruh lak kami buat tarian retro....YB and vvip semua senyum je tengok aku ,riuh dewan ngan sorakan.

Bila tengok YB and VVIP senyum ,aku tahu chance aku memang cerah coz hanya aku je yang pakai rambut alfro tu...

Akhirnya aku di umumkan juara setelah mc minta kami bertiga catwalk..... dan ni lah hadiah yang aku menang...walau pun last minit kena balik rumah tukar baju dan terpaksa datang lambat tapi aku puas hati sangat coz akhirnya i am the Retro dress winner.

Thank you pada juri yang mengundi aku and thank you pada yang sponsor hadiah....memang aku suka sangat hadiah tu coz belum ada dalam koleksi 7 Dragon's kitchen.....

Ps: moga tahun depan aku still lagi AJK sana so boleh join lagi...

Tiada ulasan:

iklan