Sabtu, November 02, 2013

Akulah Sang Juara

Semalam tabika kemas taman subang baru ada buat malam konvo untuk murid2 yg dah tamat belajar kat situ so cam biasa la untuk meriahkn lg program di adakan pertandinqan masak puding...ku cam biasa la every year akan turut serta

So tahun ni aku masak puding karamel juga macam tahun lepas cuma tahun lepas puding karamel durian and tahun ni aku masak puding karamel jagung dan peanut butter cuma takde idea nak buat puding lain cuma bahan mentah tkde so ku selongkar je apa yang ada kat dalam peti simpanan makanan kami so jumpa jangung kenel tu 2 tin and telur kat peti ais ada dalam 20 biji so separuh ku ambil la dah siap bancuh semua rasa cam tk cukup sedap, terpandang pula peanut butter ku ambil 3 sudu makan just blend dengar puding td and kacau sebati then bakar dlm oven dengan cara steamboiler....maka jadilah puding yang juara ni yAng ku beri nama puding karamel jagung peanut butter

So malam tu sejarah terukir lagi aku menang tempat pertama untuk acara puding dan aku adalah juara puding anjuran kemas ni 2 tahun berturut-turut.....Tahniah untuk diri sendiri berkat suka ke dapur dan suka mencuba resepi baru maka aku juara lagi.

Malam tu juga ku gondol juara dalam acara lain juga....nak tahu acara apa???? Tunggu next entry....daaaa

Tiada ulasan:

iklan