Khamis, Ogos 30, 2012

RAYA YANG TAK BERAPA NAK RAYA

Salam semua nak citer pasal raya coz semua orang duk citer
pasal raya tapi tahun ni raya aku tak berapa meriah coz aku terpaksa sambut
raya terakhir kat rumah merah ku ini.....oktober ni aku kena pindah rumah
coz en suami rasa rumah ni dah tak dapat nak tampung kami sekeluarga coz
anak2 pun dah semakin membesar and ruang dah makin sempit.

Sayang tu memang la sayang tapi apa nak buat coz jodoh dah habis
ngan rumah merah ni and sedikit masa yang tinggal ni terpaksalah aku
manfaatkan betul2 bersama rumah tersayang coz lepas ni kami dah bercerai talak 3
and tak boleh rujuk lagi(bukan aku cerai ngan suami ye).

Raya tahun aku mogok tak buat kuih raya walau pun ku punya oven 
sebesar mesin basuh 9kg tapi 1 biji biskut pun haram aku buat.....baju raya pun
beli last minit je tu pun lepas di pujuk en suami bawa aku pergi kompleks PKNS
Shah Alam.....sempat la juga aku grab 2 pasang ...

Raya tahun ni aku balik Kg en suami,Kg gajah perak.
untuk raya tahun ni tak banyak cerita yang dapat aku kongsi and
gambar pun tak banyak yang dapat aku upload.....untuk mengubat luka hati
ni je lah gambar yang sempat aku snap.


Biarlah gambar yang berbicara.....gambar aku takde ye.

Tiada ulasan:

iklan