Khamis, Mac 01, 2012

AKAN AKU ARWAHKAN KAU



SALAM UOLS...SAKITNYA HATI NGAN PRINTER BURUK NI
dah la bieyhanny ada urgent nak print surat pengesahan penempatan BOyfren kecik
untuk darjah 1 tahun depan coz esok nak bagi kat sekolah untuk di daftarkan,di buruk ni
pula buat hal....dari 2,3 bulan lepas lagi bieyhanny dah nak Arwahkan dia tapi pandai pula
dia berkelakuan baik...nak pujuk bieyhanny la konon supaya tak ARWAHKAN dia.

Tapi hari ni memang tahap kemarahan bieyhanny dah naik tahap maksima dah ni,
walau apa pun yang terjadi, hujung bulan ni memang akan bieyhanny ARWAHKAN dia
tak yah la dia nak berkelakuan baik tahap dewa pun tak mau,akan bieyhanny campakan
dia dari tingkat 2 apartment bieyhanny ni biar dia hancur berkecai pastu kasi pijak lagi sampai
lunyai.......memang bieyhanny marah sangat bukan tak kenang budi tapi memang dah benci menyampah
tahap gaban dah ni.......ada ke patut dia main cak cak pula ngan bieyhanny,kejap dia nak alim
kejap lagi nak bohsia tak boleh pakai...hish pantang keturunan bieyhanny di permainkan........


Ni dia yang bakal gantikan si buruk tu,tengok la cantik gilos tu......nah rasakan kau
si buruk yang comot lagi hodoh,akan bieyhanny ARWAHKAN kau betul-betul kali ni
biar kau lenyap dari muka bumi ni........

1 ulasan:

ecadwinkyasha berkata...

printer canon mcm akak punya ne mmg selalu buat halkan?...housemate eca ada satu mcm ne...xle guna pdhal xsmpai setahun lagi...khbrnya ink dia xnaik.....buat hbs duit je.....maybe sbb guna CISS tu kot,yg ink luar tue...

eca guna HP 3920,biarpun dah lama,tapi tetap terbaik.cuma xleh scan je.huhuhu

iklan