Sabtu, Februari 18, 2012

ROTI LAGI........DAN LAGI......


BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.......SALAM UOLS!!!!
semalam pun bieyhanny buat roti lagi coz ada permintaan dari
puteras-puteris,si putera kecik cakap roti bieyhanny buat sedap
tak macam roti yang jual kat luar tu...so kerana dok termakan dek
pujian maka terhasilah roti yg cute miut ni.....bieyhanny ni pantang
di puji tapi tak rela di uji ....maka dalam malas-malas kucing tu
buat la juga coz si kecik tu memang suka makan roti.......

 Dalam malas tu le bieyhanny uli tepung dan tambah apa-apa 
yang patut dan cam biasa la mengeledah tong simpanan makan 
dan yang ada hanya kentang,jagong dan kismis so maka
jadi lah roti sangul kentang,kismis berjagung......
nak tau rasa dia??/kalau you uols pernah makan roti kismis
yang ada jual kat kedai tu ,begitulah rasa roti ni....
uols nak cuba,mai datang umah!!!!


Dah siap bakardan banyak juga dapat so bieyhanny
pun buat amal jariah la sikir.....bagi mak sikit(mother in-law)
Yong sikit and yang selebihnya dah di keqahkan oleh anak-anak
bieyhanny....


Cewah siap ada decoration bunga dalam bakul lagi
Nampak sedap tak uols????/

Yang  ni close up,saja ja nak bagi air liur uols
meleleh...nge3....Jahatkan !!!!!

Tiada ulasan:

iklan