Rabu, Februari 22, 2012

RINDU BERTANDANG LAGI!!!!!!!


Hari ni tiba-tiba lak bieyhanny rasa rindu yang teramat sangat 
kat arwah ibu sampai bieyhanny nangis.....rasa cam selama ni
ibu ada je bersama bieyhanny.....

Kalau dulu rindu kat arwah ibu tak tau nak cari ibu kat mana....
lama juga bieyhanny pendam perasaan rindu ni dan tak henti berdoa
pada allah agar hantar ibu pada bieyhanny.......alhamdulillah doa
termakbul, bieyhanny jumpa balik ngan ibu tapi sayangnya jodoh bieyhanny
ngan ibu tak panjang....bieyhanny sempat hidup balik dengan ibu hanya 3 bulan 
je, lepas tu ibu jatuh sakit dan nyanyuk......maybe perubahan cuaca kot....
cuaca kat selangor tak sesuai dengan ibu.....lepas sakit sebulan...
ibu pergi tinggalkan bieyhanny selamanya...sedih hati hanya allah je yang
tahu, dah lama kami terpisah tapi bila dah bersama umur ibu tak panjang pula.
Tapi bieyhanny redha atas  ketentuan allah.

Kini dah 10thn ibu pergi tinggalkan bieyhanny tapi rasa cam
baru semalam je .......rasanya banyak yang belum bieyhanny buat untuk
ibu dan selama ibu hidup bieyhanny tak pernah ada kesempatan nak
ucapkan terima kasih pada ibu keran lahirkan bieyhanny....ibu awesome sangat
walau pun kadang bieyhanny tak faham apa yang ibu nak sampaikan coz
pelat Thailand ibu tu bila cakap melayu......tapi bieyhanny bangga sangat ada
ibu yang hebat macam ibu dan perpisahan kita bukan salah ibu,bieyhanny tahu.

Sayang bu bieyhanny tak pernah ada gambar ibu dan segala wajah ibu
hanya ada di ingatan bieyhanny je.....bu,bieyhanny nak sampaikan yang bieyhanny
bangga dan bersyukur sangat coz ibu pilh islam untuk lahir bieyhanny.
Bieyhanny bangga sangat jadi keturunan ibu sebagai seorang muslim walau pun bieyhanny
tahu asal keturunan kita dulu......terimah kasih bu kerana lahirkan bieyhanny
sebagai seorang muslim......


Kasih,sayang,cinta & rindu bieyhanny takkan pernah hilang
atau pudar buat ibu......walau pun ibu pernah tinggalkan bieyhanny
tapi kasih bieyhanny tak pernah berubah walau pun seribu lagi ibu yang datang dalam 
hidup bieyhanny..........andai roh ibu mendengar...bieyhanny sayaaaaaaaaaaaang 
dan rinduuuuuuuuuuuuuuu sangat kat ibu.....kasih dan sayang bieyhanny sampai syurga.
al-fatihah buat ibu Rabiah Aorowit Manthorntee Abdullah
semoga roh ibu di tempat bersama orang-orang mukmin yang solehah
amin ya rabbal alamin.....

with a lot of love Bieyhanny Manthorntee




Tiada ulasan:

iklan