Khamis, Februari 16, 2012

AKU HANYA UNTUK DIRIKU

Setelah cinta ini berjaya ku bunuh,
aku jadi seorang insan yang hanya pentingkan
diri sendiri tanpa mempedulikan hati dan perasaan orang lain.
namun setelah cinta ini berjaya aku bunuh,
aku rasakan
hidup ini lebih bahagia dan 
yang tinggalkan hanya rasa cinta
pada yang maha pencipta....

 Setelah cinta ini mati aku hanya
aku hanya perlu hidup untuk diri sendiri
setelah kepercayaan itu hilang,
dan aku hanya percaya akan takdir kerana
selama 13thn aku jadi insan setia
yang percaya cinta itu
akan menemukan aku bahagia yang
selama ini aku cari.....
gagal aku temui maka aku pasrah pada takdir maha esa
andai memang bahagia itu tak  mungkin aku kecapi......






yang tinggal kini hanya jiwa yang kosong
yang hanya ada aku untuk aku
diriku untuk aku ,cintaku untuk aku ,
takdirku untuk aku,kesetiaanku pada diriku
aku hanya hidup untuk diri sendiri


Selamat tinggal cinta
selamat jalan setia.......
selamat sejahtera hati...tabahlah kau dalam
melalui hari -hari mendatang tanpa rasa cinta.....
biarkan kesetiaan ini berkubur bersama
cinta yang mati

mungkin hanya itu jalan bahagia menanti .......

Tiada ulasan:

iklan