Rabu, Februari 01, 2012

DUNIA SEKARANG NI HIBURAN JADI KE UTAMAAN


Malam minggu lepas bertarikh 28 januari 2012
kat Kawasan perumahan Bieyhanny ada buat Forum
perdana Yang bertajuk membumikan kasih sayang....
memang menarik tajuk yang di Highlightkan cuma apa
yang bieyhanny kesal pada majlis tersebut sambutanya kurang
 memuaskan,rasa bieyhanny tak sampai 100 orang pun yang hadir
Pihak YADEM siap bekalkan burge sebanyak 1000 biji
untuk semua yang hadir dan kaunter zakat juga di sedia
untuk sebarang kemuskilan tapi bieyhanny yang terkilan coz
rata-rata yang hadir pada malam tu hanya golongan Vateran
saja dan tak nampak pun kelibat warga muda...
mana perginya semua warga muda-mudi sekitar kawasan tersebut????

Nak kata maklumat tak sampai ,mustahil coz sepanduk sebelam
alam dah di gantung sekitar kawasan tersebut....
yang menghairankan bieyhanny,pada acara siang hari ramai pula
tetamu yg hadir tak kira usia...Biarkan gambar berbicara........





(Sorry gambar kurang jelas coz guna kamera murah je)

Agaknya dunia akhir zaman ni,majlis ilmu sebegini
susah nak tarik golongan muda untuk datang walau pun penal jemputan
bukan calang-calang penceramah......cuba kalau majlis yang
di adakan tu di jemput artis rasanya tak muat dewan sekolah
untuk menampung kebanjiran orang ramai yang hadir.........



Ini antara intipati yang sempat Bieyhanny rakam untuk 
tatapan bersama,semoga sedikit sebanyak boleh di ambil
iktibar untuk kebaikan semua......

Tiada ulasan:

iklan