Selasa, September 27, 2011

SEDIHNYA UNYA DAH TINGGALKAN BIEYHANNY

 Sedih sangat bila terpaksa berpisah ngan unya
rasa cam nak nangis pun ada coz bieyhanny bela
unya dari kecil lagi and unya sangat manja ngan bieyhanny
tapi mungkin takdir unya bersama keluarga lain kot....
sedihnya..huhuhuhu 
Nanti pagi2 sapa yang nak kejutkan bieyhanny???
sedih sangatlah.....menyesal pula rasa bagi unya
kat orang......tengoklah kalau tak tahan rindu
kat unya, bieyhanny amik balik....huhuhu
patut la dalam 2,3 hari ni muka unya sedih je rupanya
dia dah tahu yang dia nak tinggalkan bieyhanny......
maafkan bieyhanny unya bukan niat bieyhanny nak
bagi unya kat orang tapi dalam ramai-ramai anak2
bieyhanny,dorang pilih unya...bukan tak sedih tengok unya
tinggalkan bieyhanny tapi bieyhanny harap unya akan 
dapat hidup yang lebih baik & sempurna dengan dorang

Tapi hari ni rumah bieyhanny cam sunyi je
tanpa unya dan sekarang ni bieyhanny tengah nangis
rindu kat unya padahal baru beberapa jam je unya
tinggalkan bieyhanny....dah tak dengar lagi suara unya
minta makanan dan minta di belai.....sedihnya bieyhanny rasa
selalunya bila bieyhanny on9,unya selalu duduk kat
riba bieyhanny,kacau bieyhanny tapi kini unya dah
takde...sedihnya rasa sampai menitis airmata bieyhanny
nanti sapa yang tidur sebelah bieyhanny lepas ni????

untuk unya bieyhanny doakan agar di sana
hidup unya lebih baik dan bieyhanny juga harap 
kalau takdir kita,unya akan balik rumah bieyhanny lagi.
bieyhanny juga harap di sana unya akan dilayan dengan baik
seperti bieyhanny layan unya....semugo unya akan bahagia
disana......doa bieyhanny agar kita and bersua lagi suatu
hari nanti dan unya akan kembali ke rumah bieyhanny lagi
Amin........






Tiada ulasan:

iklan