Khamis, September 15, 2011

DIA PASTI AKAN AKU MILIKI SUATU HARI NANTI.......


Entry kali ni pasal aku nak minang nak dara dua ni.....
si merah yang very the vogue & very the vass....
tunggu sayang kau akan aku milik jua.....aku yakin jodoh kita 
akan sampai tak lama lagi.....

Niat hati nak jua ku miliki si merah ni tapi apa kan daya
belum mencapai kemampuan lagi....biasalah kalau nak meminang nak
dara ni kena ada duit yang cukup.....tapi takpe aku akan
berusaha kumpul duit untuk hidup bersamamu sayang.....
cewah ayat cam orang tengah meroyan bercinta sakan.....
ni bukan kisah cinta atau kisah nikah kahwin tapi ni
pasal kamera idaman aku yang akan aku miliki jua nanti...
bukan aku tak de kamera cuma nak menambahkan lagi koleksi 
gila merah aku ni......



Tu dia yang merah depan tu very the cun & vass
tu yang buat aku tak sabar-sabar ni nak milik dia tapi buat masa
sekarang keadaan kewangan belum mengizinkan aku lagi.....
kalau korang tanya kenapa aku nak sangat kedua-dua nak dara ni
bukan sebab aku nak ambil gambar yang very the canggih manggih tapi
sebab wabak gila merah tu dah melanda hidup Bieyhanny si comot 
yang degil ni dah sampai ke peringkat kalau sakit tu dah nazak
so aku kan jadi cam orang hilang akal kena penyakit angau...
ye la mandi tak basah.....coz aku mandi tak pakai air
makan tak kenyang....sebab hari tu kan bulan puasa..hehehe
tidur tak lena coz aku ni burung hantu memang tak tidur malam
pendek kata aku tak kan tenang selagi dia belum jadi milik aku
dan aku yakin yang jodoh aku dengan si merah yang vass ni dah dekat
korang doakanlah agar kami dapat bersatu di hari depan...amin

2 ulasan:

Ribena lalalaaa~ berkata...

hi...suka nya baca pasal kamera... grab la DSLR Canon tuh....santekkkkk

Bieyhanny Si Comot Yang Degil berkata...

Nak grab tapi sayang pula nak tinggalkan si Nikon murah tu coz dah banyak berjaya..tapi memang nak gak DSLR Canon tu maybe on Dec nanti dapatlah tu...minta en hubby belikan!!!!!

iklan