Sabtu, Mei 14, 2011

Menu orang malas!!!!!!




Sejak tak kerja ni malas je nak masak
kalau lapar bedal je apa yang dalam fridge tu
kadang tu kalau aku sorang je kat rumah ni
aku minum susu je........entahlah apa nak jadi ngan aku
ni sekarang....dah terkena virus malas kot

Tak pun kalau malas sesangat aku tunggu je la
hubby balik kerja suruh dia tapaukan aku
bukanya aku malas nak masak tapi kadang tu
kalau masak tak de orang yang nakl makan
tak ke membazir namanya tu
kan ke membazir tu kan amalan saudara sesat
tu...aku tak nak la jadi saudara ngan dia

Kadang tu hubby aku bising gak katanya
aku ni dah malas nak masak apa lagi kena
ceramah panjang sampai menanah telinga la
so nak tak nak kena lah patuh pada arah
Akauntanya agar tak lari bajet sampai
hujung bulan heheheh......aku ni
bukan malas ye puan tuan cuma nak elakan
pembaziran

Dan inlah mena orang malas aku tapi
sihat dan baik untuk kecantikan.......
alhamdulilah atas kurniaan rezki-nya untuk
aku setakat hari ini.....
Jom makan semua

Tiada ulasan:

iklan