Jumaat, April 15, 2011

I AM BACK!!!!!!!!!!DAH BALIK DARI BERTAPA KAT GUNUNG SI NAGA KEPALA TUJUH




Rasanya dah lama kan aku menghilangkan diri dari
berbelog ni....rindu pula rasanya
sebenarnya aku suka mencoretkan coretan
walau pun kadangkala aku tau tak de orang nak baca
tapi tak pe coz dah minat mencoretkan coretan ni
telah lama dicungkil so sekarang aku dah balik

you all may be tertanya-tanya kan aku ke mana????
betul ke aku pergi bertapa?????
aku memang pergi bertapa untuk dapatkan
kuasa naga & harimau kepala 7 nak jadi cam 
Naruto tu yang ada kuasa ninja tapi aku tak nak
lah jadi cam atomen tu......dalam citer kan main lg
powernya tapi bila Jepun di landa tsunami mana
perginya atomen tu???????

Aku sebenarnya tengah sedih dengan orng kita
yang dah tak takut dosa pahala lagi yang sering 
mempermainkan nama allah demi mengaburi
kesilapan yang di lakukan...benarlah cerita tentang
kemunculan dajjal yang akan menyesatkan umat manusia
di akhir zaman...itulah yang yang aku alami ketika ini
Gangguan dari dajjal yang suka mempermainkan nama
allah dan pandai berpura-pura serta menyebarkan fitnah
terhadap kaum nabi adam dan ummat nabi Muhammad S.A.W

Cuba korang bayangkan dengan hanya bernaung dibawah
persatuan yang tak di iktiraf oleh undang-undang negara
dengan besar kepalanya ketua yang di hormati telah 
mengarahkan orang-orang@lebih tepat lagi kunco-
kunconya mengunikan suami aku yang tercinta agar
dibawa ke suatu tempat dan dibunuh...... 
betapa berlagak dan berkuasanya persatuan tersebut
tapi kami sekeluarga tak pernah takut dan gentar
keran aku yakin yang negara kita Malaysia ni masih
lagi ditakbir mengikut perlembagaan dan undang-undang
dan aku yakin yang pihak berwajib masih lagi
menjalankan tugas mereka dengan baik.

Cuma yang aku kesal dan terkilan mereka itu adalah
orang-orang melayu yang mengaku akan memperjuangkan
nasib bangsa melayu tapi kenapa tegar sekali meletakan
undang-undang di tangan sendiri lantaran dendam??????
inikah yang dikatakan semangat melayu untuk
melindungi Bangsa Melayu????????

Asal saja bergelar""AYAHNDA" undang-undang Malaysia
ni ada dalam gengaman mereka????adakah dengan Gelaran
tersebut mereka meghalalkan nyawa manusia yang tak berdosa?????
tapi aku dan keluarga tak pernah gentar kerana nyawa
kami bukan mereka yang tentukan tapi yang maha kuasa
dan aku bersumpah dengan nama allah dengan bersaksikan
7 petala bumi dan 7 petala langit bahawa mereka
itu akan binasa kerana melakukan kemungkaran di bumi Allah

Itulah dugaan yang kami sekeluarga terima untuk 
cabaran dunia akhir zaman ni tapi kami pasrah pada
allah mungkin ini takdir allah kerana mungkin kami
pernah terlalai@leka dalam melakukan suruhan-nya
Kami redha akan ketentuan allah tapi kami akan
sentiasa berdoa agar mereka itu akan menerima balasan
yang setimpal dengan perbuatan mereka........AMIN ya rabbal A'lamin

P/s: sorry la korang nama persatuan tersebut terpaksa di rahsiakan
agar tak menyinggung perasaan mana-mana pihak kerana
aku percaya tak semua ahli persatuan tersebut berperangai
macam tu ibarat pepatah dalam setandang kelapa tak semuanya
elok ada juga yang tak eloknya so korang aku nasihatkan
agar berhati-hatilah dengan mana-mana persatuan
kelak dendam akan memakan diri.....
akhir kata hidup Bangsa Melayu


Tiada ulasan:

iklan