Jumaat, Mac 11, 2011

my tutyfruty pine apple tart

ni la kerja aku kalau dah boring sangat tak kira la kul
berapa...malam2 buta pun sanggup ku buat Tart ni
ni sebelum di bakar...gila ko kul 12 malam ni aku buat
benda alah ni .....coz teringin sangat nak makan
Ni setelah di bakar !!! cantik tak?? bukan cantik je tau
tapi sedap...aku buat tu buah stoberry ,apple gan cili
yang aku makan rasanya boleh dikira dengan jari
tapi anak2 aku yang menghabiskanya...awak bangun pagi 
nak la makan sambil minum air coklat...tengok2
dah tinggal bekas je....hai nasib la...tapi ingat nak buat
lagi la tapi kali ni nak buat pelbagai buah pula la!!!!!
korang nak resepi ke?????nanti la aku cuba buat coz
aku buat benda alah ni tak ikut resepi main campak
je........tapi tu la orang kata kalau dah tangan menjadi 
campak je pun orait gak.......(cewah puji diri sediri nampak???)

Tiada ulasan:

iklan