Isnin, Februari 28, 2011

Unya & Patung Buzz Light Yearnya

 Inilah unya yang perangainya pelik untuk seekor kucing
unya ni sebenarnya kucing jantan tapi entah lah
pelik aku tengok perangai dia...coz si unya ni suka
sangat gan patung Buzz Light Year sebenarnya
patung ni anak aku yang punya tapi setelah si Unya
ni datang dalam hidup kami anak2 tu yang baik hati
ni dah melayan si Unya ni cam Baby@adik kecik dorang
malam ditidurkan dan siap di bekalkan teman...Buff tu la...
pendek kata cam aku ni baru je dapatkan dorang adik baru
 cam ni la si Unya ni kalau dapat main gan patung tu
pantang kalau ada je orang nak amik mesti ngamuk
gila si Unya ni siap buat Bunyi kucing garang yang
tengah marah wlau pun si Unya ni tau yang
anak2 aku tu bukanya takut pun.....
 kalau tengok dia main gan patung ni dah
cam kucing sarkas je ,berlari ngongong si buff tu
 kadang2 tu sampai boleh berdiri si Unya tu
kalau anak2 aku naikan patung tu tinggi.....
 tengok di peluknya si Buzz tu..kadang tu kesian aku
tengok si Unya ni cam anak yang kekurangan kasih
sayang pun ada maklumlah si Unya ni kami jumpa
oarang buang dan tak diketahui asal usulnya
jangan ko anak buluh betong dah la Unya oi....
 sebenarnya masa ni Si Unya ni tengah marah coz
ingat aku nak curik Si Buzz tu...alah si Buff bucuk ko
tu sapa yang nak ......
 cam ni lah dia kalau dengan Si Buzz tu ,main bergumpal 
tak hengat dunia....
 di usung ke hulu ke hilir si Buzz tu nasib baik Buzz
tu tak leh cakap kalau tak nak lama si Unya ni
kena maki hamun...ye la siap digigit lagi Si Buzz tu
 Unya akan bawa lari si Buzz ni kalau  aku@ anak2
nak amik....dia lari jauh2 pastu sorokan......
Akhirnya Unya yang kepenatan setelah
berlari berkejaran Dengan Buzz
itulah kisahnya si Unya gan Buzz Light Year.....
with love Bieyhanny

1 ulasan:

Mawar Merah berkata...

Haha. Comel je Una ada ptung Buzz lightyear tu. MM da follow balik. Thanks ye Bieyhanny sbb follow blog MM (^.^)

iklan