Isnin, Februari 28, 2011

Nak tayang cucu baru akak!!!!!!

 salam nama saya Felix...cute@tomey tak saya?
saya baru 14 hari je kenal dunia
 ni lah umah saya yang ibu bieyhanny bagi
saya gan mummy tsatsa suke tinggal sini
 hello,salam nama saya garfield@london
comey tak saya????saya anakyang paling kecik
tapi badan saya yang paling montel
coz saya suka tito!!!!!!
 Ni saya lagi...ibu Bieyhanny suka amik
gambar sya coz saya comey & cute
 Hi salam saya senan....mesti ramai yang nak 
berkenalan gan saya kan????
 Alamak silau la mata saya
coz ada kilat besar
 Keluarga besar Tsatsa....
ceh..ceh...ceh Tsatsa cover
main tutup mata malu la tu ibu snap
gambar dia tengah bagi breast feeding
 Meh la cini kita main gurau2
jangan la malu2 kucing pulak...
eh memang kita pun kucing lupa !!!!
 Gambar saya lagi ibu Bieyhanny amik
memang saya ni glamer la
 dan saya
 dan saya lagi comel tak???
ni saya dlm versi mencutekan muka
saya supaya sume orang suke!!!!
cute tak saya peace!!!!!

2 ulasan:

bobiedanbad berkata...

comelnya....nak seekor ble..hehe

Bieyhanny Manthorntee Iberahim berkata...

boleh dik tapi kena tunggu dorang besar dulu!!!! any way thanks ye coz follow akak!!!!

iklan