Selasa, Februari 22, 2011

Malu-malu kucing tapi Mau........

 Ni la kucing aku yang nak tau semua benda
pantang jumpa je apa2 mesti nak rasa
ni unya
 Ni lagi sekor suke nor la kalau 
dapat lepak kat sini coz boleh 
tengok kebawah..kot2 la
ada kucing2 jantan yg hensem
 gah cari pakwe ni si omas ni

ni lah yng dikatakan malu2 kucing
tapi mau...tengok tu nak si omas
nak ngurat si unya tapi malu
nampak sebelah mata je
lagi satu dia ni kalau orang nak 
tangkap gambo,memang suka
sangat posing,nak2nya kalau dia
gah bergumpal pun sempat lg pandang kamera
memang fotogenik betui kucing aku ni
apo yang ko menungkan tu omas
tunggu pakwe ye????
heish....ko dua ekor ni tak malu pula
buat adegan panas kat sini,
karang kalau jais datang kena tangkap
ibu tak nak jamin....kawen je la
korang!!!!!
gurau senda la ko dua ekor nantikan
kalau ko kena gigit gan omas tu jangan
nak menjerit panggil ibu minta tolong ye!!!!
ah blah la dulu malas la nak layan omas ni 
tak cun nanti nak cari makwe kucing yang lain 
la!!!!!
''nape???aku tak cute ke?????
''hei jangan la tinggalkan aku!!!!!!!!!

"takpe la kalau ko nak tinggalkan 
aku ,aku cari je pakcik Tommy tu
aku ngurat la pakcik Tommy biar pun 
dah tua tapi hensem gak!!!!!
"oh tidaaaakkkkkkkk malunya aku
nape la unya tu tinggalkan aku?????huhuhuhu....
"ape ko ingat ko je malu ????aku pun
malu gak tau!!!!mana aku nak letakan muka
aku ni?????



 jangan ko cari aku lg !!!!!!!
 Selamat jalan sayang.....Cium dulu

pergi la wahai wiraku!!!!!!!byebye
sekian la saje citer dua ekor kucing aku
yang kadang pening aku dibuatnya tapi
dua ekor ni bukan sumbang mahram tau coz
dua2 ni lain mak lain bapak

di arah oleh:
Bieyhanny(aku la tu)
hero Unya si putih melepak
heroinnya si omas Ratu fotogenik
Lokasi :Rumah Burung ibu

Tiada ulasan:

iklan