Khamis, Februari 24, 2011

IMPORTANT THINGS IN MY LIFE



This is the most important things in my life....
melampau tak ayat aku???? bukanya hape
aku kan dah tak de sapa2 untuk meluahkan segala
apa yang terbuku dihati maka ni lah tempat
aku mengadu susah senang,sukaduka,jiwa lara
semuanya aku tulih kat sini so korang
pun mesti ada kan????


tengok ada gambo aku gan hubby aku lagi
romantik tak kitaorang????
cute kan jernal cinta aku ????yang
penting warna pupple,nasib baik tak de
merah kalau tak aku amik yg merah
ni la menda yang perlu ada dlm
hidup aku.....melampau tak ayat aku???
dengar kat hubby gan anak2 aku
mesti dia kecik hati kankan????
aku akan bawa dedua ni kemana je
aku pegi kalau tak de make up tak pe
tapi kalau tak de menda ni moleh mati woooo

2 ulasan:

nanakimie berkata...

jom join GA ni,letak nanakimie sbg referal k:)

http://jemariasmara.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

Bieyhanny berkata...

cik nanakimie akak tak tau la nak join camno Ga ni
almaklum lah akak ni kan baru je blaja Beblog ni!!!!

iklan