Khamis, Februari 24, 2011

breakfast aku pagi ni


inilah menu aku untuk breakfast ..anak2 tu
sekarang ni asyik minta aku masak je
pagi2 coz nak bawa bekal gi sekolah..kalau ikutkan
penat nak bangun pagi masak tapi anak2 punya pasal
ku gagahi jua walau pun mata tak dapt ku celik
menunya mesti lain2 tak boleh sama so hari ni dorang
suruh la aku masak kuew teaw goreng so inilah rupenye


 satu kuali penuh aku masak coz anak2 tu 
yang nak bawa gi skolahnya 3 orang
 agak2 korang la sedap tak kuew teaw yang aku masak ni???
kalau korang tengak dari warna dia boleh
agak tak sedap ke tak ni????
 Gambo dalam kuali lagi tau,bukanya
apa takut korang tak percaya la pula
yang aku ni kan ibu yang serba boleh
masak boleh,menjahit boleh pendek kata
apa2 je lah aku boleh buat.....nape tak percaya ke????
 ni la rupenye setelah di masukan ke dalam 
tipuware dari jenama Avon......cewah promote tu!!!!
jangan mare ye
nanti kan anak2 aku kan amik la sorang 1
untuk di bawa kesekolah!!!!!!!
baik tak aku??? hari2 masak untuk
ank2 bawa bekal????korang ado boleh wat camtu???
menu untuk esok pun dorang dah tentukan
aku kena masak ape!!!!so kalau korang nak resepinya
contact aku yea!!!!daaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

iklan