Selasa, Februari 15, 2011

Bos mengamuk!!!!aku cabut!!!!!!!

Sepatutnya ni entry semalam but terpaksa aku buat today coz
semalam bos aku pepagi buta lg dah mengamuk,tetiba je datang office
kul 10 terus mengamuk cari aku,kebetulan la pula aku ni kan selalu masuk 
office kul 10.....entah apa le angin dia semalam nak kata datang bulan
jantan entah lah!!!!!

 apa lagi aku pun cakap la gan 2nd bos...ah kalau cam ni dia
mengamuk aku tak nak lah datang kerja lantak la
so 2nd bos aku ni pun pujuk la suh aku datang office....

akhirnya jam 10.30am aku sampai office dek kerana marah aku
kat bos aku tu, aku pun melarikan diri ke skypark...well
aku ni pantang kalau di marah memang aku tak masuk la kerja
itu baru big bos marah..aku lari, kalau 2nd bos marah
aku terus ugut nak berenti kerja......merayu sume......

Korang tentu pelikan macamana ..bos tak leh marah aku
coz the 2nd bos tu my hubby and kalau aku tak de kat office tu
susah dorang coz aku la satu2nya yang buat kerja administraion& account
so kalau marah aku silap haribulan...melingkup la

tapi korang jangan lak bila bos mengamuk korang lari cam
aku nanti bos korang pecat korang,aku tak bertanggungjawab beb!!!!!!

1 ulasan:

Gerakan berkata...

Kalau bos ngamuk, baca kat dia pantun yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

iklan