Selasa, Januari 04, 2011

MENU FOR TODAY>>>>SUNDAY

 Nasi minyak yang gua masak...tak semestinya pegi kenduri kawen je dapat makan nasi minyak


                  inilah dalca ayam  yang dimasak oleh chef bieyhanny
         Cantik tak nasi minyak yang ku masak?????? susah tau nak buat ni !!!!!
         berpoloh ketiak mak nak masak ni  tau dah la gitu masak malam-malam
          buta tau coz megidam sangat nak makanye........
   Ini acar buah tapi buka gua masak omak mentua den yang masak
   coz den belum ado kepandaian laei nak
   masak bondo ni......tapi nanti den belajar la yek
        ni pun samo lah acar buah mak mentua den
 ni dalca ayam yang den masak ......cantik tak??????sedap ni tau rugi tau kalau sapa
   kat luar sana tu tak cuba

Tiada ulasan:

iklan